- Lolla

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Louise Eriksson - 14 november 2010 21:21

Idag är de ju F-dag... alla kanske inte vet det men min Pappa flyttade ju till Brasilien i höstas. Han klarade inte av hur Sverige behandlade honom, han är gift med en brasilianska och hon har sin familj där så han bor hos dom. Nu i veckan flyttar även hans fru upp. Jag har alltså inte möjlighet att kunna gratulera honom, för hans mobil funkar inte. Men jag hoppas att han kanske läser detta så skriver jag :
Grattis på Farsdag, jag hoppas du har det riktigt skönt och solig. Vi alla saknar dig, men vi vet att du har det bättre där du är. Så länge du är lycklig så är vi lyckliga. Ha en bra dag och njut av värmen för här är de svin kallt. Massa pussar och kramar vi älskar dig jätte mycket. / Louise med alla syskon.    

Ta hand om er pappa och njut av varje stund ni har med honom , för han kommer en dag också försvinna och då ska man minnas alla bra stunder. 

Min pappa och hans fru <3

     Saknar dig , älskar dig ! 

Av Louise Eriksson - 14 november 2010 21:16

då var man tillbaka efter att ha varit hos Linus farmor/farfar & mormor/morfar för att fira f-dag :) 
I helgen har jag inte gjort mycket bara tagit det lugnt. Igår åkte vi och träffade Hannes och snacka lite. Sen blev det mys hemma. <3

I Fredags körde vi lite folk bara men det var lugnt sedan en myskväll.
Kan vara skönt med det också, slippa vakna upp och vara bakis.

I Torsdags fick Mia fem st ungar skit mysigt. Så är det någon som är intresserad av en liten plutt så är de bara att kommentera :) själv ska jag nog ha en. 


Presentation


Louise var namnet, kallas Lolla :) född 1992 i Karlstad.
Jag är en riktig Partypingla ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Andra bra bloggar :)


Ovido - Quiz & Flashcards