- Lolla

Alla inlägg under november 2010

Av Louise Eriksson - 20 november 2010 13:48

Hellelo :) igår var man ute med Milla, Linus och Munkis och gjorde lite hyss, nerå! 
Vi åkte runt och sladdade lite.. Kul kul faktiskt.. Linus jag och Milla frontkrockade i en IS(inte snö) is- driva och reg plåten åkte av haha. Roligt var det iallafall.

Dom döda fick inte en lugnt stund igår haha!

Haha måste berätta en sak... Vi ksulle åka till en mack och tanka, så Linus parkerar vid en av pumparna, då ser vi ''M'' komma körende förbi, det ända jag hinner se det är hur bilen glider rakt in i en plankvägg vid macken *PANG* där rök det lite plankor. Folk bara tittade, jag visste ju att det var ''M'' som körde så jag började as garva och alla andra männsikor på Macken stirrade bara, så sa personalen, såg ni tanten som krockade i väggen. HAHAHAAHAHAHAHA! Du kör som en tant ''M'' haha! 

Men nu iallafall är Linus och kör folkrace i Norrtälje, jag sitter och väntar på honom, jag skulle följt med, men orkade inte :P Ikväll blir det ut med Munkis, Linus och Hannes :) 

  


Av Louise Eriksson - 18 november 2010 14:22

Christian ringde och halvt väckte mig idag (somnade inte förens kl 6) grabben hade en plan hähä   

Nej men jag har iallafall ätit frukost läst tidningen ska nu gå ner och hämta damsugaren för att ta en runda på Linus golv    

Jag är la en go litten Piga jag ;) 

Av Louise Eriksson - 18 november 2010 01:44

ikväll tog älsklingen ur hälften av mitt löshår, fyfan vad ont det gjorde, han är ju inte den försiktigaste killen   

Men jag blev jävligt imponerad av att han kunde ta ut de, nu är de ca: 40 slingor kvar bara   

Linus ligger och sover kl är bara kvällen för mig 01.51 .. Jag måste fan byta sömn rutin -.-


Av Louise Eriksson - 17 november 2010 18:18

älskling är och jobbar, hann bara ta en dusch med honom sen var han tvungen åka och jobba   men de är bra att han jobbar för då får han ju mer i lön som han kan ha roligt för.. Så idag är de bara jag och Tommy ( Linus pappa ) som är hemma, för hans syster är hos hennes kille och hans mamma är på spa! Gött! 

Bara för att överraska älsklingen från en hård dag, så har jag städat heeeela hans rum, tog mig 2 timmar   så nu kopplar jag av vid datorn en stund. 

Av Louise Eriksson - 17 november 2010 00:42

Ja det är ju natt igen då... älsklingen ska sova jag är vaken och undrar vad man ska göra.. börjar bli ganska trött på dethär. Sen hittar jag inte min mobil heller -.- så synd om mig. 

Ska kolla PH nu sen så ska jag väl FÖRSÖKA sova!

Av Louise Eriksson - 16 november 2010 17:47

  

Hissar...

                                                                                          

                                                


Dissar... 


                                                    ... Usch ...   


Av Louise Eriksson - 15 november 2010 21:15

Tack alla som deltagit :) Det har varit jätte intressant och roligt! 

  

Svar :

1. Jag brukar använda mörk ögonskugga, sen under ögonbrynet har jag highlite och mycket mascara. Tycker om när det är mörk det gör det mer spännande.

2. Skulle nog vara Svart.

3. Blandat men mest musik man kan dansa till :) 

4. Jag skulle vilja bli polis faktiskt. Tro det eller ej. :P

Tack så mycket:)


  


Svar : Inga problem, bara kul att de kommer många frågor. :)

1. 15 månader. 

2. Inga linser, helt naturligt. :)

3. Du skulle det nog vara Ed hardy.

4. Jag och Linus har en Gulpannad AmazonPapegoja som heter Louro. 

5. Just nu i Åkersberga hemma hos Linus och hans familj.


  

Svar: Hm.. lite weard fråga men..

Det skulle nog vara Mike, han och jag var ju inte tillsammans så länge, men vi är fortfarande väldigt bra kompisar, och vi umgås ibland. Han saknar jag ju inte som ett förhållande utan mer som en väldigt bra vän! :) 

  

Svar: Planerar gör vi ju inte, det får komma när det kommer. Och ja absolut vi vill ha barn. Och vi pratar om det men vi måste få ett bra ordnat liv först innan ett barn ska komma. Så det får bli en överraskning när det sker :) 


  

Svar: Om jag tror att jag är bra människa.. hm.. jorå det tror jag, men jag har mina fel och brister jag också precis som alla andra, och jag är ju långt ifrån perfekt.. jag är en bra människa mot dom som är det mot mig också :) Väldigt intressant fråga Tack <3


  

Svar: haha roliga frågor :p

1. Ögonen och leendet.

2. En liten pippi är jag , rödtott med andra ord haha. 

3. Enkel fråga, för att jag är otroligt lycklig och glad ihop med Linus. Har ingen användning för att vara singel, för jag skulle inte vilja dela mitt liv med någon annan än Linus. Tack för de lite mer vågade frågorna haha! :) 


  

Svar: Åh tack så mycket vad glad jag blir :* 

1. Emma, Marcus, Filiph & Isac är mina småsyskon som jag älskar mest av allt :)

2. Favoritbloggare skulle nog vara: www.ellamari.blogg.se hon är en väldigt ung tvilling-mamma och gör det super bra. Hatbloggare: Måste bara säga www.kissies.se och www.desireenilsson.se, lite bättre förbilder än dom två måste det ju finnas. Dom förstör det mysiga och fina med Stureplan.

3. Jo jag skulle kunna ha en tävling på min blogg, men de får bli framöver :) 

Tack så mycket. Puss

Av Louise Eriksson - 15 november 2010 18:51

Ställ frågor till mig och jag svarar innan ikväll :) Jag ko$mmer att svara ärligt. 
 Frågestunden avslutas kl 21:00 ! 

Presentation


Louise var namnet, kallas Lolla :) född 1992 i Karlstad.
Jag är en riktig Partypingla ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Andra bra bloggar :)


Ovido - Quiz & Flashcards