- Lolla

Alla inlägg under oktober 2010

Av Louise Eriksson - 31 oktober 2010 02:19

Jag borde bli polis och sätta dit alla dessa svin som finns , skulle sätta in dom på livstid, nu vet jag dock att det inte är realistiskt. Men större barnrumpor som tycker dom är coola för att dom slår sönder en bil och snor saker eller slår folk eller hotar de är fega as! Nu ska jag bädda ner mig brevid Linus och försöka att inte grubbla på hur illa vissa personer gör Linus. Hur dumma i huvudet dom är. Hoppas ni ruttnar i en hög med min avföring!     


Jag älskar dig Linus. Du är mitt allt oavsett vad, och du är fortfarnde den ända som jag har trygghet hos, min underbara drömprins  

Av Louise Eriksson - 29 oktober 2010 14:35

Nu kom man hem efter att ha varit och tattuerat sig, det gick bara bra. Trodde faktiskt inte att det skulle göra så ont som de gjorde, men de var bara början som var jobbig, men med gottsällskap och ren jävla vilja så fan blev de bra :) 
Älskling tattuerade sig igen idag också. En skivstång och ngn text blev de för han på Vaden :D


Själv gjorde man den vackra tattueringen på Svanken. Alla säger att de är Trash-stamp. Men det tycker inte jag, jag tycker de är fint.   


  


Av Louise Eriksson - 26 oktober 2010 01:17

japp, då ska man tattuera sig snart då :) har tvekat mycket på vilken av alla idér jag har. Men har kommit fram till den som jag anser har mest betydelse. :) Det kommer bli grymt! 
Älskling ligger här brevid mig och snarkar, ska bara ge han en liten godnatt kyss, sen bäddar jag också ner mig hos honom. Livet känns så underbart mycket lättare när man kunnat satt fingret på hur de blev så här. Jag vet att denna gång kommer jag klara av att ändra mig och bli en mycket bättre människa än vad jag visat under    Jag & Linus på Pappas bröllop 

Av Louise Eriksson - 25 oktober 2010 02:23

Jag älskar min Linus Eriksson , menade inte ett ord som jag skrev så alla vet de, de är ngt jag verkligen ångrar, och ska inte upprepas något mer! Jag vet att kärlek finns,  för den finns hos min Linus. Han är de bästa som hänt mig, och jag ska verkligen ta vara på han. Jag vet att vi kommer klara de, men jag måste verkligen ta tag i detta nu. Kan inte beskriva med ord hur mycket han betyder för mig. Jag älskar han så mycket. Kan aldrig se någon annan än honom som jag vill ska bli pappa till våra barn han vill jag gifta mej med och dela hela mitt liv med. Det är bara han jag vill ha kärlek av. Han är verkligen mitt allt! 

Av Louise Eriksson - 19 oktober 2010 18:33

Jag vill bara påminna alla, att nästa gång de är en anonym som skriver komentarer så svarar jag inte. För jag vill veta vem de är jag skriver med :) Så alla vet :) Sen tycker jag att de är lite fegt faktiskt att inte stå för det man säger :) men de är roligt att ni följer min blogg :D


  

Av Louise Eriksson - 18 oktober 2010 18:53

Jag säger bara usch för att var sjuk :/ orkar fan inte vara det, vill bli frisk så jag kan börja sätta igång och jobba. 
Joel ringde mig nyss och frågade om jag vill med Tommy, han och Amanda på 100% PARTY Kryssning 2/12 .. kan man ju fan inte tacka nej till! Så nu har man något att se fram emot :) Nej nu ska jag ta en kopp te och lägga mig i soffan och fortsätta var sjuk :/  

Av Louise Eriksson - 14 oktober 2010 20:20

Nu mår jag illa igen /: ska sätta mej ner i soffan en stund och plugga lite! Älskling Tattuerade sig idag, på andra armen :) den blev jätte bra. Lägger upp en bild senare, när jag orkar. (: Tjarrå!


   Saknar mitt hjärta /: <3

Av Louise Eriksson - 14 oktober 2010 12:14

Toppen ! Så är man dålig, fyfan jag som verkligen ville sätta igång med jobbet :/ men så blir det så här :( jaja jag får ta igen de senare.. Ska lägga mig på soffan och ta mej en kopp te, och verkligen ta de lugnt! Har inga pengar på min mobil så kan inte höra av mig :/ denna dagen suger. Men hoppas på en mycket bättre dag imorgon! 

Presentation


Louise var namnet, kallas Lolla :) född 1992 i Karlstad.
Jag är en riktig Partypingla ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Andra bra bloggar :)


Ovido - Quiz & Flashcards